Maximum Horror Bundle
Fobia – St. Dinfna Hotel Na een tip reist journalist Roberto Leite Lopes naar het St. Dinfina in de hoop op een doorbraak. Hij moet proberen de waarheid te achterhalen en te overleven wanneer hij een camera ontdekt die verschillende tijdlijnen onthult, een fanatieke sekte, menselijke experimenten en spookverschijningen. Los puzzels op probeer hun jacht te stoppen terwijl het verleden, heden en toekomst met elkaar botsen. In Sound Mind In Sound Mind is een fantasierijke first person psychologische horror met hectische puzzels, unieke eindbazen en originele muziek van The Living Tombstone. Vecht je door verontrustende herinneringen op je reis door de innerlijke werking van die plek waar je niet aan kunt ontsnappen - je eigen geest.