Masquerada: Songs and Shadows
Navigeren binnen deze volledig op muziek pauze voor tactische role-playing een fascinerende Venetiaanse stad vol gemaskerde bedrog en dodelijke magie. In geplaagd door chaos religie Citte della Ombre heeft geen invloed. Hier de Mascherine meespelen - maskers die de drager de macht om de elementen te kanaliseren en te handelen destructieve magie geven. De Mascherine hebben geleid tot het ontstaan van een cultuur van ongelijkheid. Aan de ene kant staan de op macht beluste gildeleden die Masquerada, aan de andere kant, de verarmde onderklasse die Contadani. Een van de beste detectives van Ombre, Cicero Gavar, werd vijf jaar geleden verboden voor misdaden tegen de staat... maar nu is hij terug naar Ombre geroepen om de raadselachtige ontvoering van diplomaten Razitof Azrus helderen. En condenseren de tekenen dat de schaduw van Ombre verbergen een enorme samenzwering...