Marvel vs. Capcom: Infinite - Ultron Conquest Costume
Als je dacht dat een combinatie van Ultron en Sigma al slecht was, moet je eens zien wat er gebeurt als hij samensmelt met een buitenaards techno-organisch lichaam.