Marvel vs. Capcom: Infinite - Spencer Gottfried Costume
Gottfried Groeder gebruikte gestolen informatie om zijn eigen bionische arm te bouwen, waarmee hij Spencer meerdere malen het leven zuur maakte. Als Spencer Gottfrieds outfit zou aantrekken, zou het er ongeveer zo uitzien!