Marvel vs. Capcom: Infinite - Chris Classic Costume
Chris Redfield is tegenwoordig een van de grootste deskundigen op het gebied van B.O.W.'s, omdat hij ze overal ter wereld heeft bestreden. Maar zelfs hij moest ooit ergens beginnen, in een outfit die sterk op deze lijkt.