Marvel vs. Capcom: Infinite - Arthur Fallen Angel Armor Costume
Zijn harnas is misschien iets minder geavanceerd dan dat van Zero en X, maar Arthurs vele outfits hebben hem al op talloze gevaarlijke avonturen beschermd.