Mars Survivor: Red Rifle
Met deze DLC ontvang je: - Een fantastisch Amazonis-outfit - Een uitzonderlijk Ares-geweer - Een uitzonderlijke Amazonis-visor - Een geweldig Quantumflex-kledingstuk - Een geweldige Zenith-tas - 36 kostuumstukken - 24 wapendelen - 500 edelstenen - 150 draden - 40 metalen Vergroot je overlevingskansen met een nieuw wapen en pantser!