Marble Nest DLC
The Marble Nest is een DLC voor Pathologic 2 en bestaat uit een opzichzelfstaand verhaal. Stap voor één dag in de schoenen van dokter Daniil Dankovsky, een wetenschapper uit de hoofdstad, bestrijder van de dood en alweer een arts die de stad probeert te redden met de Haruspex. Ontdek een andere kijk op de gebeurtenissen - en de dood zelf. De stad is verdoemd. Maar wat als de dood bij je zou aankloppen en je de kans zou bieden om het allemaal nog een keer te doen? Zou je dan nog steeds verder ploeteren, of je lotsbestemming aanvaarden? - Een op zichzelf staand verhaal van 2-3 uur. The Marble Nest staat los van Pathologic 2, je kunt het dan ook afzonderlijk spelen - je hoeft je geheugen niet op te frissen als het een tijdje geleden is dat je het hoofdspel hebt gespeeld. - De tijd vliegt en er gebeuren allerlei dingen. - Twee wijken van een verwoeste stad. Het is bijna voorbij. Je hebt bijna verloren. Of niet? - Lichte survival vergeleken met het hoofdspel. Hoewel je nog steeds je lichaam moet verzorgen, is het minder urgent. Het is bijna of de Bachelor zich niet heel erg probeerde vast te houden aan het leven… - Puzzel de stukjes in elkaar en ontdek het antwoord op het raadsel van de dood… of niet.