Marauder-pakket
Bevat de Marauder Suit en de AL-9 Clearcutter.Marauder Suit: Dit pak werd tijdens de Separatist Wars verstrekt aan de onverschrokken S.C.A.F. Marauder-eenheden. Het werd gebruikt door enterteams om door de verdediging van separatisten te breken en hun aanvoerketens te destabiliseren.AL-9 Clearcutter: Het Triple Thread pulsgeweer is perfect voor het uitschakelen van samengepakte menigten, terwijl de J-111 Hydraulic Eviscerator stevig genoeg is om in te grijpen tijdens nabijheidsgevechten.