Manic Mechanics
Het is tijd om het stof van je overall te kloppen en je gereedschapsriem om te hangen in Manic Mechanics: een chaotische co-op game waarin je samen met maximaal drie monteurs de autogekke bewoners van Octane Isle moet helpen. Jouw missie? Baan je een weg door de zes buurten van het eiland (van de roestige bakken op Betty's Autokerkhof tot de griezelige kust van Bansheebaai) en daag daarbij de meestermonteurs uit die in elk deel van de stad heersen. Repareer zo veel mogelijk auto's, trucks, motoren, tractors, busjes (en zelfs ufo's) om te bewijzen wat je kunt in deze hectische race tegen de klok. Geen twee spellen zijn hetzelfde terwijl je je een weg baant door 30 unieke garagelevels, het een nog uitdagender dan het ander. Een garage voltooien is één ding, maar hem echt onder de knie krijgen en je beste score verbeteren vereist coördinatie, vaardigheid en vastberadenheid. Octane Isle is een geweldige plek om te bezoeken, of je nu solo gaat of vrienden meeneemt. In co-op werken maximaal vier spelers samen als een goed geoliede machine. Terwijl de topscores van je team worden bijgehouden, verken je Octane Isle samen, ontgrendel je nieuwe personages en ontdek je verborgen geheimen. Of misschien ga je wel rechtstreeks naar Versus, splits je op in teams en wordt er eens en voor altijd besloten welk team echt heer en meester is in de werkplaats? Of je nu kiest voor co-op of competitief, de actie speelt zich lokaal, draadloos en online af. Er kan echt van alles gebeuren op Octane Isle... hoe sneller je werkt, hoe meer chaos er wordt ontketend. Brandstof vliegt in de hens, banden ontploffen, robots maken kortsluiting, koeien slaan op hol en aliens zijn dol op ontvoeringen, maar door samen te werken, vaardig te zijn (plus misschien een beetje geluk) verdien je het recht om jezelf een Manic Mechanic te noemen!