Mage Item Pack
Het verhaal van de familie Hawke begon met de verboden liefde van een gevluchte mage die zich schuilhield voor de Chantry, en een edelvrouw die haar machtige leven vol privileges achter zich liet om door Thedas te vluchten met de man die ze liefhad. Deze aandenkens aan de avonturen van Malcolm en Leandra Hawke zijn nu in het bezit van hun kinderen. Erf deze nalatenschap en schrijf je eigen hoofdstuk in het verhaal over de familie Hawke. Dit itempakket bevat relieken en aandenkens met onmetelijke kracht voor je Mage en zijn volgelingen.