Mage Item Pack II
Als er verhalen worden verteld over de grootste magiërs die ooit hebben geleefd, wordt één naam altijd genoemd – die van Aldenon the Wise. Met magie en slinksheid heeft hij ervoor gezorgd dat de jonge landheer Calenhad tot eerste koning van een verenigd Ferelden werd gekroond. Later bracht hij de nieuw gevormde Circle Tower bijna op haar knieën. Zijn artefacten worden alleen gegeven aan hen die zijn erfenis waard zijn. Nu is het jouw beurt. Dit itempakket bevat nieuwe wapenrustingen, wapens en accessoires voor je mage Hawke en je mage-reisgezellen.