Mafia III: DLC Contentpack
Download het Mafia III: Definitive Edition Contentpack. Bevat alle eerder uitgebrachte DLC, wapens en voertuigpacks voor Mafia 3: - DLC 1: FASTER BABY - DLC 2: STONES UNTURNED - DLC 3: SIGN OF THE TIMES - Family Kick-Back wapens- en voertuigenpack - Judge, Jury, Executioner wapenspack Deel drie van het Mafia-misdaadepos, gesitueerd in New Bordeaux in 1968. Na Vietnam weet Lincoln Clay het zeker: je familie is niet bij wie je geboren wordt, maar voor wie je sterft. Nadat zijn surrogaatfamilie, de black mob, wordt verraden en uitgeroeid door de Italiaanse maffia, bouwt Lincoln een nieuwe familie op de restanten van de oude om op explosieve wijze wraak te nemen op de verantwoordelijken.