Luminary's Livery
Een set kostuums voor DRAGON QUEST VII Reimagined. <Luminary's Livery> Verkleed je als de personages uit DRAGON QUEST XI: Echoes of an Elusive Age met deze kostuumset! Gooi het eens over een andere boeg door deze outfits aan te trekken! [Inhoud] ・Luminary's Livery (metamorfosekostuum voor je held) ・Spiky Sidekick's Costume (metamorfosekostuum voor Kiefer) ・Red Sisterly Smock (metamorfosekostuum voor Maribel) ・Green Sisterly Smock (metamorfosekostuum voor Maribel) ・Fully Fabulous Finery (metamorfosekostuum voor Ruff) ・Warrior Princess Wardrobe (metamorfosekostuum voor Aishe) ・Auld Rogue's Outfit (metamorfosekostuum voor Sir Mervyn) *Dit product bevat niet de basisgame van DRAGON QUEST VII Reimagined. *De inhoud van dit product is ook onderdeel van de Digital Deluxe Edition en de aanvullende DLC-sets. Zorg dat je geen dubbele aankopen doet. *Content is op te halen in het menu 'Claim Special Rewards' (speciale beloningen claimen) in de game.