LumbearJack
Jack is een nederige beer met een simpele droom: de natuur in haar oude glorie herstellen met behulp van zijn trouwe bijl en zijn dierenvrienden. Hak door machines, sla wat verstand in verspillende mensen en werk samen met gekke bosdieren om de sinistere plannen van de opkomende industriegigant Evil Works te dwarsbomen.