Lulu's Temple
Lulu’s Temple daagt je uit om een diepe, angstaanjagende piramide te verkennen, gevuld met gevaarlijke vijanden, vallen en mysteries. Speel als een nieuwsgierige archeoloog die zichzelf domweg opsluit in een tempel nadat hij er per ongeluk in is beland. Gebruik je krachtige geweer om de ondoden neer te halen en je zaklamp om je pad te verlichten. Functies: * Angstaanjagend Egyptisch avontuur vol ondoden die in het donker op de loer liggen. * Interessante lichtmechaniek die de speler aanmoedigt voorzichtig te zijn en slimme beslissingen te nemen. * Spannende schietactie vol bloedspatten en gore. * Retro-soundtrack met een experimentele Egyptische twist. * Mysterieus gouden scarabee-metgezel. * Een onheilspellende reus diep binnenin, die de geheimen van de piramide bewaakt.