Lou's Lagoon Deluxe Pack
Dompel jezelf onder in Lou's Lagoon met de Deluxe Pack vol bubbels! Dit pakket bevat: - Bubbelfan-motor: voeg wat ongrijpbare flair toe aan je vluchten met een motor die een prachtige stroom van bubbels achterlaat in de lucht! - Strandwachter-skin: bescherm de eilandbewoners in stijl met deze levendige strandwachtersoutfit (compleet met zijn eigen bubbelaccessoire). - Stranddecor-pakket: geef jezelf nog meer opties om je thuis in te richten met 8 exclusieve meubels in bubbelthema. Dit zijn de perfecte decoraties voor jouw ultieme hangplek aan het strand.