Lost Eidolons
Het land Benerio was ooit een stralend koninkrijk aan zee. Maar toen zette de hardvochtige veroveraar Ludivictus de wereld in vuur en vlam en werden de grenzen opnieuw getrokken. Benerio is nu een onderdrukte provincie in een afbrokkelend rijk waar corruptie overheerst. Maak kennis met Eden, een charmante huurlingenleider die tegen wil en dank rebellencommandant wordt wanneer de oorlog zijn dorp bereikt. Nu moet Eden zijn bondgenoten verzamelen en het opnemen tegen een keizerlijk leger, angstaanjagende monsters en vijanden uit eigen kring. HEERS OVER HET SPEELVELD Zet je soldaten elk gevecht strategisch neer om te profiteren van hun klasse en magische krachten. Beheers het strijdveld en grijp de overwinning in uitdagende grid-based gevechtsscenario's. GRIJP ALLES AAN Beleger torenhoge kastelen, bedwing sluwe eindbazen met unieke vaardigheden en neem het op tegen kolossale monsters die je dwingen om van tactiek te veranderen, mocht je niet als maaltijd willen eindigen. SCHEP EEN BAND MET BONDGENOTEN Een opstand leiden draait niet alleen om het winnen van gevechten. Je moet ook je kamp opbouwen, mensen overtuigen zich bij je aan te sluiten, luisteren naar hun verhalen en ze meenemen in de hoogte- en dieptepunten van de revolutie. PAS JE STRIJDMACHT AAN Werf en train de perfecte strijdmacht, met meer dan 20 speelbare personages en 10 klassen om uit te kiezen. Rust je bondgenoten uit en train ze om nieuwe vaardigheden, spreuken en passieve vaardigheden vrij te spelen. Laat je machtige gevechtstroepen het opnemen tegen hele legers en kom als winnaar uit de strijd.