Little Strays - Havana
Kruip in de huid van een onverschrokken kat in een actievol arcade-avontuur voor één of twee spelers. Verken straten, zonovergoten daken en verborgen hoekjes in 6 gloednieuwe levels in Havana City. Zoek naar voedsel, red bange katjes en wees elk obstakel te slim af in een race tegen de klok. Met in totaal 22 levels en een spannende split-screenmodus kun je samenwerken met een vriend of het tegen elkaar opnemen om zoveel mogelijk zwerfdieren te redden. De stad heeft een held nodig! Ben jij dat?