Little Nightmares III
Ga op een nieuw avontuur in de unieke wereld van Little Nightmares. In Little Nightmares III ga je op reis met Low en Alone om een uitweg uit Nowhere te zoeken. De twee vrienden moeten samenwerken om te overleven in een gevaarlijke wereld vol illusies en ontsnappen aan een nog veel groter gevaar dat in de schaduwen loert. Voor het eerst in de franchise kun je samen met een vriend(in) in online coöp of solo met een AI-partner de strijd met de angsten uit je kindertijd aangaan.