Lionheart Pack
De Courage Armor: met zorg gesmeed door een meestersmid en versierd met brullende leeuwenhoofden, de ware symbolen van dapperheid. The Scream: deze angstaanjagende hamer is een van de weinige, door de mens vervaardigde wapens waar een rune voor extra kracht in kan worden gegraveerd. The Lion's Head: ontworpen voor de elitetroepen van de Nanheim Guard. Zij waren berucht om hun moed in de strijd en gebruikten dit schild om ondoordringbare formaties te vormen. De machtigste krijgers kunnen op dit schild vertrouwen; het weert zelfs de dodelijkste aanvallen van Rhogar Lords af.