Like a Dragon: Infinite Wealth Leveling-set (middelgroot)
Uitbreiding voor Like a Dragon: Infinite Wealth met handige items die het niveau en de statistieken van je groep verhogen. * Deze set kan slechts eenmaal worden gekocht. Bevat: - Level Booster (Speciaal voor eenmalig gebruik) x 10 - Health Booster (Speciaal voor eenmalig gebruik) x 2 - Mood Booster (Speciaal voor eenmalig gebruik) x 2 - Muscle Booster (Speciaal voor eenmalig gebruik) x 2 - Guts Booster (Speciaal voor eenmalig gebruik) x 2 - Brain Booster (Speciaal voor eenmalig gebruik) x 2 - Spirit Booster (Speciaal voor eenmalig gebruik) x 2 - Reflex Booster (Speciaal voor eenmalig gebruik) x 2 Level Boosters: Deze items geven genoeg EXP om het niveau van een personage met 1 te verhogen. Ze hebben geen invloed op het jobniveau en kunnen niet gebruikt worden door personages die hun maximale niveau (lv. 99) bereikt hebben. Houd er ook rekening mee dat ze alleen zoveel EXP geven als nodig is en daarom het grootste voordeel opleveren als personages het verst verwijderd zijn van een volgend niveau. Stat Boosters: Deze items verhogen de overeenkomstige statistiek van een personage (HP, MP, Attack, Defense, Magic, Willpower, Agility). Ze kunnen niet gebruikt worden door personages voor wie de betreffende statistiek maximaal is.