LIGHTNING RETURNS FFXIII
Lightning, de ster uit de FINAL FANTASY XIII-serie, staat klaar om haar ultieme uitdaging aan te gaan. Ervaar een nieuwe spelwereld, een nieuw gevechtssysteem en de uitgebreide aanpassingsmogelijkheden. Het epische verhaal van FINAL FANTASY XIII komt tot een spannend eind, maar elk aspect van de game is vernieuwd om een originele game-ervaring te bieden. De wereld eindigt over 13 dagen. En opnieuw ligt haar lot in handen van één vrouw.