De seizoenkaart bevat meer dan 40 nieuwe personages en 5 spannende nieuwe levels, gebaseerd op Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D en klassieke comic-versies van Black Panther, Doctor Strange, Captain Marvel en Masters of Evil. Als extra bonus krijgen seizoenkaarthouders ook exclusieve toegang tot The Avengers Ontdekkingsreiziger Personagepakket.