Legendpack - Rainbow Six Siege
Solid Snake heeft zich bij Rainbow Six Siege gevoegd! Het Legendpack bevat: - Operator Solid Snake - Een epische 3D-operatorbundel - 1200 R6 Credits Dit pakket is alleen beschikbaar tot het einde van het seizoen, dus haal het op voordat het weg is! R6 Credits zijn een in-game valuta die je kunt gebruiken in Tom Clancy's Rainbow Six Siege. Je kunt ze gebruiken om in-game items te kopen, zoals de Premium Battle Pass, nieuwe operators en cosmetische items, waaronder wapen- en operatorskins. Deze bundel komt niet in aanmerking voor terugbetaling.