Lamborghini Nitro 120
Verbeter je trekkracht met een nieuwe tractor voor Farming Simulator 15: de Lamborghini Nitro 120 tractor! Zodra je de extra tractor hebt gedownload, zal deze beschikbaar zijn in de winkel van het spel. Zorg voor voldoende saldo om hem te kopen.