Lagoon Personalization Pack
Laat je tegenstanders naar adem happen met het Lagoon Personalization Pack. Ga aan de slag met een geanimeerde watercamouflage voor je wapens, drie waterdichte richtkruizen, een spelerskaart en een embleem.