Knight's Night!
Bevrijd het koninkrijk terwijl je je een weg baant door side-scrolling platformlevels in retro 1-bitstijl. Het koninkrijk is in gevaar: een kwaadaardige tovenaar heeft de macht gegrepen! Nu is het aan jou om het land te redden van de ondergang. Ren, spring, ontwijk vallen, maak snelle uitvallen en spring op vijanden terwijl je bossen, grotten en ruïnes verkent. Knight’s Night! is een retro precision platformer in 1-bit zwart-witstijl, met vloeiende pixelartanimatie en messcherpe besturing. Terwijl je 25 side-scrolling levels doorkruist op weg naar het kasteel van de tovenaar, ontgrendel je nieuwe vaardigheden die je op je reis helpen. Zoek naar verborgen verzamelvoorwerpen, praat met bijzondere personages, spring naar hogere plekken met veerplatforms en vind je weg door ondergrondse doolhoven. Ben jij degene die dit duistere land weer licht en rust kan schenken?