Knight vs Giant: The Broken Excalibur
Toen de Ridders van de Ronde Tafel voor de eerbiedwaardige tovenaar Merlijn op zoek gingen naar de Heilige graal, lieten ongewild de gruwelijke Reus van de Leegte los op Camelot. Koning Arthur leidde zijn ridders moedig naar de strijd, maar het vreselijke wezen maakte korte metten met ze. Nu de beschermers van het rijk zijn verslagen, Excalibur is gebroken moet Merlijn een krachtige bezwering formuleren om de Reus van de Leegte terug te drijven naar de astrale dimensie waar hij ooit vandaan kwam. De toverspreuk werkt helaas niet zoals bedoeld en dat heeft gevolgen voor het hele koninkrijk… Merlijn kan nu nog maar 1 ridder tot leven brengen. Zijn keus valt op de heldhaftige vorst die de 3 kolossale en machtige delen van de ziel van de Reus van de Leegte moet verslaan. Bovendien zijn alle inwoners van het koninkrijk verspreid en Arthur moet ze eerst redden voordat Merlijn ze veilig naar huis kan brengen. Jij speelt Koning Arthur in deze fantasierijke roguelite vol actie. Je gebruikt de gebroken Excalibur om unieke krachten van de gevallen ridders te kanaliseren terwijl je vecht tegen talloze ongure vijanden en reusachtige bazen. Verken levensechte, procedureel gegenereerde kerkers, ontvang zegeningen en versterk je skills. Red de trouwe inwoners van het koninkrijk en gebruik hun unieke talenten om je troon in het kasteel van Camelot terug te veroveren!