Knight Squad
Knight Squad is een waanzinnig en chaotisch arenaspel voor 1 tot 8 spelers. Neem het op tegen bestaande vrienden en toekomstige vriend-vijanden in de supergrappige spelmodi, zoals Wie houdt 't het langste vol en Middeleeuws voetbal. En dat allemaal met alleen maar wapens uit de middeleeuwen... en laserpistolen... en miniguns.