Kleurpatronen MK1: One-Time Dragon-pack
Dit pack levert je eenmalig een exclusief drakenkleurpatroon voor Scorpion op, plus een alternatieve versie! Je kunt deze deal maar één keer per account scoren. Inbegrepen bij het One-Time Dragon-pack.