King’s Ransom-chipset
De King's Ransom is een prachtig ontworpen klassieke chipset met een schitterend reliëf. De King's Ransom chipset heeft zijn toepasselijke naam gekregen van de Pure Hold'em-gemeenschap en het is een geweldige manier om je tegenstanders te laten weten dat je een doorgewinterde speler bent die in zijn element is aan de pokertafel.