Kingdom Treasury Collection
De Treasury Collection bevat Kingdom Two Crowns, Kingdom Two Crowns: Norse Lands DLC en Kingdom: New Lands. De Kingdom-serie is een zijwaarts scrollende 2D microstrategie-game met een minimalistisch ontwerp, gehuld in een prachtig uiterlijk van moderne pixel-art. Speel een koning of koningin en betreed een procedureel gegenereerde wereld die gemaakt is om een koninkrijk te ondersteunen, en rekruteer trouwe onderdanen om je koninkrijk te laten bloeien. Bescherm 's nachts je domein tegen de hebberige wezens die je munten en kroon willen stelen, verken je omgeving en ontdek eigenaardige, mysterieuze artefacten die je koninkrijk kunnen helpen.