Killer Instinct: SUPREME EDITION
Met de Supreme Edition krijg je IEDERE Killer Instinct-vechter uit seizoen 1, 2 en 3; in totaal 25 vechters! Daarnaast bevat dit pakket ALLE content uit de 3 Ultra Editions: alle outfits, accessoires, VIP Double XP-boosters, bonusretrokleuren, Killer Instinct Classic en Killer Instinct 2 Classic voor Xbox One (ESRB: M). Seizoen 3 vechters Rash, Arbiter, Kim Wu en Tusk nu verkrijgbaar; alle andere content wordt gedurende het seizoen uitgebracht.