KeyWe - Early Bird Pack
Reserveer nu om het vroege vogel-pakket te krijgen Bereid je voor op het bezorgen van de post met deze keur aan accessoires met werknemersthema! Zorg dat je er tiptop uitziet, ontgrendel nieuwe doelen en verzamel extra postzegels met het experimentele postpakket! Experimenteel postpakket-rugzak - Ontgrendel extra minigames, exclusief met het experimentele postpakket-accessoire! Verdien extra postzegels om in-game accessoires mee te kopen via deze aanvullende, leuke opdrachten! Zuni de baby-octopus-rugzak - Zuni doet niets liever dan meeliften op de rug van Jeff en Debra terwijl zij de post bezorgen! Ksuarishok-gezichtsbedekking - Het ksuariteam van Telepost staat niet bekend om hun scherpe waarnemingen, dus vermom jezelf rustig als een ksuari met dit draagbare masker! Bucks grote harige baard-gezichtsbedekking – Gelukkig heeft de chef-kok van Telepost, Buck Hamm, een goed gevoel voor humor. Hij kan dan ook waarschijnlijk de kiwi's die zijn kenmerkende look imiteren met deze set wel waarderen!