JYDGE
Bouw je eigen JYDGE. Ga Edenbyrg binnen. Kom levend naar buiten. JYDGE is een wettige, etterige roguehate shooter met vogelperspectief. Bouw een robot-JYDGE om de misdaad uit te roeien in de altijd bruisende megastad Edenbyrg. Bepaal je eigen speelstijl door je JYDGE te verbeteren, je hamergeweer aan te passen en genadeloze metgezellen te kiezen voor je toekomstige missie. - Kies je robots, voorwerpen, wapenmods en gezelschap uit meer dan een MILJARD mogelijke samenstellingen. - Laat rechtvaardygheid heersen met lood, raketten, lasers, elektriciteit en andere dodelijke hulpmiddelen der rechtshandhaving. - Voer heldhaftige daden uit voor extra medailles en ontgrendel nieuwe uitrusting. - Vorm een team met je CO-JYDGE voor een potje lokale coöp.