Just Cause 4 - Dare Devils of Destruction
Rico Rodriguez bereidt zich voor op een avontuur boordevol adrenaline in Dare Devils of Destruction. Bestuur een van de vele bewapende voertuigen en neem het in drie explosieve uitdagingen op tegen andere bendes. Geef plankgas en schiet alles aan flarden in deze gigantische geweldige chaos met voertuigen. Vernietig. Rijd. Overleef.