Just Cause 3: Reaper Missile Mech
De “Reaper” Mech staat voor het nieuwste op het gebied van mechanische voertuigtechnologie en is elegant in de strijd. Geniet van je raketwerper, het GRIP zwaartekrachtwapen en de force pulse-stoot.