Jimmy's Vendetta Pack
Wraak is nog nooit zo leuk geweest, met de downloadbare content van Jimmy's Vendetta. Speel als Jimmy en ontsnap uit de gevangenis om het verraad op zijn voormalige compagnons te vergelden. Verken 2,5 vierkante kilometer van Empire Bays gedetailleerde en interactieve stad terwijl je meerdere opdrachten voltooit, punten scoort en topscores neerzet in het klassement, en neem wraak op iedereen die je in de weg staat.