Jason Voorhees-bundel
KOOP DIT NIET ALS JE HET KOMBAT PACK AL HEBT. Voordeelbundel. Ontvang het nieuwe speelbare personage Jason Voorhees samen met drie nieuwe skins uit het Horror Pack. Kombat Pack-eigenaren krijgen vervroegd toegang en hoeven dit niet los te kopen.