Jaren 80 soundtrack
Keer terug naar de jaren van de kuif, bergen haarspray en schoudervullingen zo groot dat er wel een ijstrol op zou kunnen landen! Welkom bij de soundtrack met muziek uit de jaren 80. Een montage van synthipop, groot slagwerk, gitaren en rock!