Jago
Terwijl Jago worstelt met de kwaadaardige tijgergeest probeert hij zichzelf te zuiveren door te vechten. Speelbaar personage voor Killer Instinct. OPMERKING: het Jago-personage is inbegrepen bij het Combo Breaker- en Ultra Edition-pakket.