Into the Slimy Ruins Bundle
Into the Slimy Mines Een roguelike tower defense-spel met een kaartthema! Bescherm je mijn en red je bemanning na een noodlanding op een met slijm besmette maan. Koop kaarten en boosterpacks, breid je tunnels uit, ontdek waanzinnige combo's en plet die verdomde slijmmonsters. Graaf, bouw, verdedig – en kom van die verdomde maan af! Into the Restless Ruins Into the Restless Ruins is een roguelike deckbuilder. Gebruik je deck met kaarten, die kamers en gangen voorstellen, om het labyrint van de ruïnes te laten groeien. Vecht je er dan automatisch doorheen en verzamel zoveel mogelijk Glimour van de vervloekte bewoners voordat de duisternis je fakkel overwint.