Insurgency: Sandstorm - Protective Gear Set
Bereid je voor op chemische oorlogsvoering en neem een voorsprong op je tegenstanders met de Protective Gear-set voor Insurgents. Bevat vijf verschillende cosmetische uitrustingsstukken: - Protective Gear-gasmasker - Protective Gear-kleding (bovenkant) - Protective Gear-kleding (onderkant) - Protective Gear-handschoenen - Protective Gear-schoenen Deze items worden als je ze koopt direct ontgrendeld in de game en je kunt ze combineren met andere cosmetische uitrustingsstukken. Ga vanuit het hoofdmenu naar het aanpassingsmenu om je ermee uit te rusten. De Protective Gear-set is inbegrepen bij de bundel Crisis Set.