Insurgency: Sandstorm - PMC Gear Set
Leid de aanval met de PMC-uitrustingsset voor Security. Bevat zeven verschillende cosmetische uitrustingsitems: - PMC-tattoo - PMC-bril - PMC-handschoenen - PMC-headset (6 varianten) - PMC-bovenstuk - PMC-onderstuk - PMC-laarzen Deze voorwerpen worden direct na aankoop ontgrendeld in de game en kunnen worden gecombineerd met andere cosmetische uitrustingsitems. Ga in de game via het hoofdmenu naar het menu Aanpassen om je ermee uit te rusten. De PMC-uitrustingsset maakt deel uit van de Praetorian-setbundel.