Insurgency: Sandstorm - Onslaught Set Bundle
Bereid je voor op een nieuwe, explosieve update in Insurgency: Sandstorm! Zaai op ongekende wijze dood en verderf op het slagveld en laat niets heel van je vijanden met de bundel Onslaught Set, vol premium uitrusting en wapenskins. De bundel Onslaught Set bevat de volgende DLC: - Mountain Tactical Gear-set voor Security - Mountain Nomad Gear-set voor Insurgents - Digital Splatter-wapenskinset voor Security - Woodburn-wapenskinset voor Insurgents Deze bundel geeft toegang tot alle vier de Operation: Onslaught-DLC-sets voor een zacht prijsje. De bundel Onslaught Set is beschikbaar als onderdeel van de jaar-3-pas en 4-Year Anniversary Edition.