Insurgency: Sandstorm - Green Recon Weapon Skin Set
Verken vooruit en zorg dat elk schot telt met de Green Recon-wapenskinset. Deze skin is geschikt voor zes verschillende wapens. Je kunt de Green Recon-wapenskin ophalen in het uitrustingsmenu van Security voor de volgende wapens: - Rifleman, Demolitions: M4A1 - Advisor: MK 18 CQBR - Gunner: M250 - Breacher: MP 7 - Marksman: MK 14 EBR - Secondary: L106A1 Deze items worden als je ze koopt direct ontgrendeld in de game en je kunt ze combineren met andere cosmetische uitrustingsstukken. Ga vanuit het hoofdmenu naar het aanpassingsmenu om je ermee uit te rusten. De Green Recon-wapenskinset is onderdeel van de Overrun-setbundel.