Insurgency: Sandstorm - Dragon Skin Weapon Skin Set
Zorg dat je vijand voor hete vuren staat met Dragon Skin-wapenskinset. Deze skin is geschikt voor zes verschillende wapens. Je kunt de Dragon Skin-wapenskin ophalen in het uitrustingsmenu van Insurgents voor de volgende wapens: - Rifleman: SG 552 - Breacher: USAS12 - Advisor: SKS - Gunner: Galil - Marksman: L96A1 - Secondary: M1911 Deze items worden als je ze koopt direct ontgrendeld in de game en je kunt ze combineren met andere cosmetische uitrustingsstukken. Ga vanuit het hoofdmenu naar het aanpassingsmenu om je ermee uit te rusten. De Dragon Skin-wapenskinset is onderdeel van de Shell Shock-setbundel.