Insurgency: Sandstorm - Assault Pack
Het Assault-pack ontgrendelt twee nieuwe maskers en twee frisse wapenskinssets als startschot van een stijlvol nieuw jaar aan content. Koop de jaar-2-pas en ontvang dit pack direct als beloning. Het Assault-pack bevat de volgende DLC: - Vertex-masker voor Insurgents - Mandible-masker voor Security - Two-Tone Green-wapenskinset - Universal Digital-wapenskinset Het Assault-pack is een directe beloning voor de aankoop van de jaar-2-pas voor Insurgency: Sandstorm. Maak je op voor een nieuw jaar vol tactische en actierijke gevechten met een sloot aan nieuwe cosmetische content!