Ink & Paper: DoodleCut: Animals DLC
Neem je doodles mee de wildernis in! Met deze DLC ontgrendel je: - 25 extra levels - Eend-skin - Kikker-skin Daag jezelf uit in 25 gloednieuwe doodle-levels vol gevaarlijke vijanden. Teken je lijn, ontwijk vijanden en sluit meer dan driekwart van elke pagina in om die te veroveren. Speel solo of in co-op en vul de pagina’s zo snel mogelijk! Kladder door de wildernis met je favoriete skin!